Shop Mobile More Submit  Join Login
Soooo I had a weird dream last night

Creepypastas were real, but they weren't like boogeymen or anything they were like, how do I explain this. I don't know how to explain this. But if you saw like Jeff or someone you wouldn't AMG RUN HE GON KILL YOU you'd just go "'Sup Jeff" and wave and then walk on and he'd go "'Sup" and then continue on his way. Like that.

But like, apparently Kage died. And everyone started freaking the hell out all AMG KAGE DIED WHAT IS THIS HOW DO WE GET HIM BACK AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. But I'm not freaking out because I know he's faking. The dead body was a doll I mean he didn't even try this time. 

So I'm just kinda sitting on the edge of a building eating a watermelon for some reason and then people swarm over and grab me like GINGA COME ON WE NEED TO GO TO AN ASSEMBLY and apparently the assembly is talking about how to bring Kage back and I'm just sitting there thinking people calm down he'll be back in a few days he's probably just taking a long video game break or visiting Vegas or something I don't know I just want to eat this damn watermelon

And I don't know where we are but it's in a very very large room not unlike the rooms college lectures are mostly given in (or at least how television portrays those rooms) and everyone is freaking out and I just want to eat the damn watermelon it looks tasty and I want to leave but there are too many people everywhere so somehow I can fly so I fly to the window (well kinda l4d hunter leap rather than fly) and manage to get out the window and I just want to eat the damn watermelon and then outside apparently Kage is on the roof and that baka yarou is LAUGHING AT ME AND I JUST WANT TO EAT THE DAMN WATERMELON. 
Add a Comment:
 
:iconangeldynamite:
AngelDynamite Featured By Owner May 31, 2014  Hobbyist Artist
"I JUST WANT TO EAT THE DAMN WATERMELON" oh my god i am laughing so hard. "sup jeff" me: LMAO HERE!

dear god, now that reminds me of the dream where cats made of marshmellos started to eat my arms...
Reply
:iconlordofstupidity:
LordofStupidity Featured By Owner Jan 29, 2014
Man, now I want to eat watermelon, too.
Reply
:icondenimi:
Denimi Featured By Owner Jan 29, 2014  Hobbyist General Artist
This is hilarious! I want to have dreams like that.
Reply
:iconunicornpowers42:
UnicornPowers42 Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist Digital Artist
:iconmelonplz:
Reply
:icondeath--list:
Death--List Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist Writer

Oh my god that dream! Wish I had a dream like that, sounds fun XD

 

.w. I don't really like Watermelon though, it doesn't really have a taste to me so I just kinda freak and yell "GET THAT TASTLELESS MONSTOR..MONSTRORO...MONSTROSITY AWAY FROM ME!

 

'Cause I can't talk. Apparently I can't type either considering this took me about 15 minutes to type.

Reply
:iconnettleheart:
Nettleheart Featured By Owner Jan 31, 2014  Hobbyist General Artist
I hate when that happens.
Reply
:icondeath--list:
Death--List Featured By Owner Jan 31, 2014  Hobbyist Writer
Yep e.o
Reply
:iconbossbananas12321:
bossbananas12321 Featured By Owner Jan 27, 2014
this made me legitimately laugh. XD
Reply
:iconsoundandscar:
soundandscar Featured By Owner Jan 27, 2014  Hobbyist Digital Artist
0-0 wow people really just won't let people sit down and enjoy watermelon.
Reply
:iconbloodspade8:
Bloodspade8 Featured By Owner Jan 27, 2014  Student General Artist
If I could, I would throw a watermelon halfway across the world to ya'. I personally can't stand the taste of anything from the melon family, except watermelon flavored blowpops. 
...
Now I want a watermelon blowpop...
Reply
:iconnyxiandragoness:
NyxianDragoness Featured By Owner Jan 27, 2014  Student Traditional Artist
MAYN, I WANT AWESOMETASTIC DREAMS LIKE DAT. I can't even REMEMBER what I dream most of the time. only one I DO remember is being chased by skeletons in an old empty house...
Reply
:iconryoku-kurokami:
Ryoku-Kurokami Featured By Owner Jan 27, 2014  Hobbyist General Artist
After playing a jeff the killer game I wrote a story where jeff fights raiden from metal gear rising revengance as his jack the ripper persona. Jack the Ripper bs Jeff the Killer.
Reply
:iconryoku-kurokami:
Ryoku-Kurokami Featured By Owner Jan 27, 2014  Hobbyist General Artist
Just throwing this out there but after pl
Reply
:iconswifttaill:
Swifttaill Featured By Owner Jan 27, 2014  Student Artist
Grabs watermelon* MINE :3
Reply
:iconbetta132:
Betta132 Featured By Owner Jan 26, 2014   General Artist
WATERMELON.
Reply
:iconcreepypastafan2000:
creepypastafan2000 Featured By Owner Jan 26, 2014  Student Digital Artist
I had a dream were slenderman was chasing me and I didn't know why. Then when I ran out of breath all he did was touch me and say "tag, your it!" And then I was all like "WTF?!" So then I see all the pastas just chilling out, I was still angry because I was chased for a game of tag I was not wanting to be in the game. Sooooo I... pushed BEN in the pool, stole Jeff's knife and flew away.... (weirdest dream I ever had)
Reply
:iconxxaluri-skullcatxx:
xXAluri-SkullcatXx Featured By Owner Jan 27, 2014   Digital Artist
XD

you have no idea how hard i laughed at that
Reply
:iconcrystalaura------1:
CrystalAura------1 Featured By Owner Jan 26, 2014  Hobbyist Traditional Artist
LOL that is so ROFL funny this was awesome you have cool dreams mine are just bizarre and scary.
Like last night I drempt it was all fallout kinda barren waste land and my folks and I heard about this new religeon and they were supposed to be aweome and there comic books made that halleleuah glowy noise thing but when we got there they were like sacrificing babys and stuff then we kicked the leader dudes butt and then I was suddenly a TLK lion and scar was there and we ssang be prepared and attacked things then I woke up. It was weird.
Reply
:icontoby4ever:
toby4ever Featured By Owner Jan 26, 2014  Hobbyist General Artist
after all that.....you still didn't eat dat watermelon ;w;
Reply
:iconmarathecombinadetcat:
MaraTheCombinadetCat Featured By Owner Jan 26, 2014  Hobbyist Traditional Artist

Kage. what are you doing. Kage. staph.

Let Ginga ate the watermelon in peace

Reply
:icontransformersbaby:
TransformersBABY Featured By Owner Jan 26, 2014  Student General Artist
This dream made me laugh A LOT!!!! LOOOOOOOOOLLLLLL
Reply
:iconhaileyanimefreak:
haileyanimefreak Featured By Owner Jan 26, 2014  Hobbyist Writer
I had a dream about a Latino Slenderman and I kept calling him Sergei. He was wearing a baggy red silk shirt, black pants had that weird pony tail at the back of his head and that thin mustache. Then Jeff showed up scared the shit out me and I woke up.
Reply
:iconnettleheart:
Nettleheart Featured By Owner Jan 26, 2014  Hobbyist General Artist
My most recent dream was buff cats making me food.
Reply
:icongingaakam:
GingaAkam Featured By Owner Jan 28, 2014  Professional General Artist
The complete opposite of a nightmare 
Reply
:iconnettleheart:
Nettleheart Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist General Artist
Any dream where I get free food is a good dream.
Reply
:iconbossbananas12321:
bossbananas12321 Featured By Owner Jan 27, 2014
  y cant I hav asom dreemz like this
Reply
:iconnettleheart:
Nettleheart Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist General Artist
Don't get me started on the other ones.
Reply
:iconnettleheart:
Nettleheart Featured By Owner Jan 26, 2014  Hobbyist General Artist
Maybe everyone knows Kage is fine and they're conspiring to keep you from eating your damn watermelon.
Reply
:icon5krillcat:
5krillcat Featured By Owner Jan 26, 2014
Hmm ._. Watermelon ._.
Reply
:iconkeirahazdeviant:
KeiraHazDeviant Featured By Owner Jan 26, 2014  Hobbyist General Artist
._. It all makes sense now
Reply
:iconwarkitten807:
Warkitten807 Featured By Owner Jan 26, 2014  Hobbyist General Artist
Jeez Ginga! I had no idea you loved watermelon that much..:Gasp: 

^W^
Reply
:iconkariinsilvermoon:
KariinSilvermoon Featured By Owner Jan 26, 2014  Hobbyist Traditional Artist
:iconreactionplz: I understand the meaning of life now.... Its to eat the damn watermelons.... XDD
Reply
:icontidal-fox101:
Tidal-Fox101 Featured By Owner Jan 26, 2014  Hobbyist General Artist
The story of everytime there's something important going on and there's watermelon around for me.
Reply
:iconreapermon12:
Reapermon12 Featured By Owner Jan 26, 2014
At least your dreams make sense Ginga, O.o
Reply
:iconshinigami-shisan:
Shinigami-shisan Featured By Owner Jan 26, 2014  Hobbyist Writer
Oh yeah, and based off of what somebody else said about what they got, I'm guessing 'baka yarou' means 'stupid fucker' or something like that.... ;|
Reply
:icongingaakam:
GingaAkam Featured By Owner Jan 28, 2014  Professional General Artist
well it more closely means 'stupid asshole' but that's in the same range ye 
Reply
:iconshinigami-shisan:
Shinigami-shisan Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist Writer
ah alright ._.'
Reply
:iconshinigami-shisan:
Shinigami-shisan Featured By Owner Jan 26, 2014  Hobbyist Writer
:iconwatermellonplz:
Reply
:iconcreepypastafan0620:
Creepypastafan0620 Featured By Owner Jan 26, 2014  Hobbyist General Artist
CX my dreams are sometimes like that, but the only thing i remember ... wait.. a few years ago i had a dream about carnivorous zombie watermelons... i dunno any more!
Reply
:iconcreepymr:
CreepyMr Featured By Owner Jan 26, 2014  Hobbyist General Artist
Pftftfttf. XD
Reply
:iconketav2013:
ketav2013 Featured By Owner Jan 26, 2014
Laughing Tomochika Shibuya (Laughing) [V2]  I would hate to not be able to eat that delicious watermelon. That is hilarious though
Reply
:iconautisticarthc:
AutisticArtHC Featured By Owner Jan 26, 2014  Hobbyist General Artist
I'm finally at a loss for words. Congrats. Someone finally managed to get me to shut up. -hands award-

Also I got 'Fuck you..' from 'baka yarou' in Google Translate. I'm guessing that's not it.
Reply
:icongingaakam:
GingaAkam Featured By Owner Jan 28, 2014  Professional General Artist
Well yeah that's not exactly right, 'baka yarou' is more close to 'stupid asshole' (or anything along those lines really) so just a heads up sometimes I randomly forget English words and say Japanese words so I wouldn't be surprised if I randomly say that to a monster when playing video games. 
Reply
:iconautisticarthc:
AutisticArtHC Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist General Artist
That'll be entertaining in GD. XD
Reply
:iconsnowscales-icefire:
SnowScales-IceFire Featured By Owner Jan 26, 2014
People...can't they understand the importance of watermelons?!
Reply
:iconweaselstitches:
WeaselStitches Featured By Owner Jan 26, 2014  Hobbyist General Artist
Ugh I get cool dreams like that sometimes, but what happens is I have to idk stop myself being consciously aware of it cause as soon as I go "oh I'm having a cool dream~!" the dream just goes "lol nope" and either changes to something weird and bleh and I can't remember what the original was or just goes away and I can't remember *cries*
Reply
:iconopal59:
Opal59 Featured By Owner Jan 26, 2014  Student General Artist
:iconlaughsplz: OMG XD I WISH I COULD HAVE A DREAM LIKE THIS
Reply
:icontokun92:
TOkun92 Featured By Owner Jan 26, 2014  Student Writer
I have weird dreams every night. I let them flow until I come across something I don't like, then I change it or fly away.
Reply
:iconcyberwolf626:
CyberWolf626 Featured By Owner Jan 26, 2014  Hobbyist Writer
Eat the melon!
Reply
:iconwakalover2:
wakalover2 Featured By Owner Jan 26, 2014  Student General Artist

XD

I want some watermelon... ;U;

I seriously SUCKS getting sick- AMN YOU JASON AND YOUR SNEEZING ON MEEEEEE

Reply
Add a Comment:
 
×

:icongingaakam: More from GingaAkam



More from DeviantArt



Details

Submitted on
January 25, 2014
Link
Thumb

Stats

Views
2,734
Favourites
74 (who?)
Comments
112
×