Shop Mobile More Submit  Join Login
Faces by GingaAkam Faces by GingaAkam
as you can probably guess, I go this idea the same time I got this :iconpyramidheadderpplz: one

Silent hill @ konami
art @ Gingaakam
Add a Comment:
 
:iconbullshit-detective:
bullshit-detective Featured By Owner Jul 21, 2015
pyramid head has one hell of a rape face
Reply
:iconkrystall913:
krystall913 Featured By Owner May 11, 2014
AACCCKK
Reply
:icondynamo-clan:
Dynamo-Clan Featured By Owner Feb 14, 2014
don't change back i liked with eyes!
Reply
:iconiamawesome097:
iamawesome097 Featured By Owner Feb 11, 2014
Not as scary as Slender Man with no face.
Reply
:iconscyphozoanprincess:
ScyphozoanPrincess Featured By Owner Feb 1, 2014
LAWL! XD
Reply
:iconjanethekiller2001d:
janethekiller2001d Featured By Owner Jan 23, 2014  Student Traditional Artist
DERP FACES ALL OF THEM! *dying of laughter*

iconPyarmidHeadDerpPlz
Reply
:iconjanethekiller2001d:
janethekiller2001d Featured By Owner Jan 23, 2014  Student Traditional Artist
crap. didn't work AGAIN! i need to practice some how.....
Reply
:icondeislilsis:
Deislilsis Featured By Owner Nov 11, 2013  Student Artist
I'm laughing my face off!!! *eye pops out* Dammit!
Reply
:iconred10002:
red10002 Featured By Owner Oct 15, 2013  Student General Artist
STYAY NO FACE PLSKFDJSFGKL:JSDFKL:JSDFKJDIOSHFPOISDHF_OS
Reply
:iconimtheslenderhunter:
imtheslenderhunter Featured By Owner Sep 23, 2013
YOU CAN"T HANDLE THE DERPS :iconpyramidheadderpplz:
Reply
:iconimtheslenderhunter:
imtheslenderhunter Featured By Owner Sep 18, 2013
DERPS 
Reply
:iconilovepyramidhead:
ILOVEPYRAMIDHEAD Featured By Owner Sep 10, 2013
what the... 0_o
Reply
:iconoutcastednightmares:
OutcastedNightmares Featured By Owner Aug 24, 2013  Hobbyist General Artist
I can't stop laughing! I'm gonna die! XD
Reply
:iconcosmic--chaos:
Cosmic--Chaos Featured By Owner Aug 5, 2013  Hobbyist General Artist
LOL
Reply
:iconunkindestnewt32:
UnkindestNewt32 Featured By Owner Jul 30, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Their faces are FUKING TO GODDANM FUNNY!!!!!!!!!!!Nuu 
Reply
:iconsharkdragon96:
sharkdragon96 Featured By Owner Jul 10, 2013
DERPFACE LYING FIGURE! :dummy:
Reply
:iconsparknumbertwo:
sparknumbertwo Featured By Owner May 22, 2013  Student General Artist
ATTACK OF TEH DERPS, KILL IT, KILL IT WIT FIRE!!!!!!!
Reply
:iconadelen872:
adelen872 Featured By Owner May 14, 2013  Student Artist
LOL James do you have to say that? XD :icondragonlaugh: :icondragonlaughplz:
Reply
:icondafrontlinespectre:
DaFrontlineSpectre Featured By Owner May 10, 2013  Student General Artist
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFTTT
HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
Reply
:iconredanimecat:
Redanimecat Featured By Owner Apr 1, 2013  Hobbyist Artist
Lol.
Reply
:iconkillersmiledog:
Killersmiledog Featured By Owner Mar 23, 2013
:iconhappyface-plz:
Reply
:iconhoneyfern2345:
honeyfern2345 Featured By Owner Mar 6, 2013  Hobbyist Traditional Artist
thats what he said, before he died,
Reply
:iconmytheerial:
Mytheerial Featured By Owner Feb 14, 2013
:iconhappyface-plz:
Reply
:iconmikitara:
Mikitara Featured By Owner Jan 29, 2013  Student Digital Artist
:iconlooolplz:

~Green*Star
Reply
:iconrevengeraven:
revengeraven Featured By Owner Jan 27, 2013  Hobbyist Artist
derp-a-derpy da`derpin' derpz
:iconpyramidheadderpplz:
Reply
:iconyugidmega:
YugiDMega Featured By Owner Jan 21, 2013
XD
Reply
:iconvenus-dragoness:
Venus-Dragoness Featured By Owner Jan 1, 2013  Student Digital Artist
i love pyramid head's stare ^V^ creepy but funny :D
Reply
:icongingaakam:
GingaAkam Featured By Owner Jan 1, 2013  Professional General Artist
XD
Reply
:iconthemanbehindtheglass:
TheManBehindTheGlass Featured By Owner Dec 22, 2012  Hobbyist Writer
lol Look at the 1st panel. James' shirt's on backwards.
Reply
:icongingaakam:
GingaAkam Featured By Owner Dec 23, 2012  Professional General Artist
XD I wasn't good at clothes back then when I drew this
Reply
:iconrei-dark-alchemyst13:
Rei-Dark-Alchemyst13 Featured By Owner Nov 25, 2012  Student General Artist
if I saw saw pyramid head I would hug him. with this face, not so much...
Reply
:icongingaakam:
GingaAkam Featured By Owner Nov 25, 2012  Professional General Artist
lol :D
Reply
:iconrei-dark-alchemyst13:
Rei-Dark-Alchemyst13 Featured By Owner Nov 25, 2012  Student General Artist
What? it's true! this is only for the others! *hides crowbar behind back*
Reply
:iconciris17:
Ciris17 Featured By Owner Oct 25, 2012
Herp - A - Derp *W*
Reply
:icongingaakam:
GingaAkam Featured By Owner Oct 26, 2012  Professional General Artist
derp :iconpyramidheadderpplz:
Reply
:iconciris17:
Ciris17 Featured By Owner Oct 28, 2012
XD Love PH and this fits perfectly too.
Reply
:iconzelda-muffins:
Zelda-muffins Featured By Owner Feb 22, 2012  Student Digital Artist
This is sooooo funny I'm looking at it 4 the 8'th time and I keep loling .*w*
Reply
:icongingaakam:
GingaAkam Featured By Owner Feb 22, 2012  Professional General Artist
lol :)
Reply
:iconzelda-muffins:
Zelda-muffins Featured By Owner Feb 18, 2012  Student Digital Artist
This just sooo hilarious LoL *W*
P.S.:Derp Face<3
Reply
:icongingaakam:
GingaAkam Featured By Owner Feb 18, 2012  Professional General Artist
thanks :D
Reply
:iconzelda-muffins:
Zelda-muffins Featured By Owner Feb 18, 2012  Student Digital Artist
You are so very welcome ^_^
Reply
:icontsuchinoko-chan:
Tsuchinoko-chan Featured By Owner Nov 30, 2011
This is so funny, they're definitely creepier with faces :XD:
Reply
:icongingaakam:
GingaAkam Featured By Owner Dec 1, 2011  Professional General Artist
lol yeah :)
Reply
:iconharle-shiru:
harle-shiru Featured By Owner Nov 27, 2011  Hobbyist Digital Artist
omg I lol'd!!! xDDDD
Reply
:icongingaakam:
GingaAkam Featured By Owner Nov 28, 2011  Professional General Artist
XD
Reply
:iconflyinglimes:
FlyingLimes Featured By Owner Nov 26, 2011
XD THIS!!
Reply
:icongingaakam:
GingaAkam Featured By Owner Nov 27, 2011  Professional General Artist
:D
Reply
:icontearoses:
TeaRoses Featured By Owner Nov 25, 2011
That made laugh out loud, literally.
Reply
:icongingaakam:
GingaAkam Featured By Owner Nov 26, 2011  Professional General Artist
lol good :)
Reply
:iconnocturn7:
nocturn7 Featured By Owner Nov 25, 2011  Student Digital Artist
Lying Figure derp face!! D:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 23, 2011
Image Size
291 KB
Resolution
677×819
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
12,288
Favourites
388 (who?)
Comments
80
Downloads
25
×